Normalna czcionka Powi阫szona czcionka Du縜 czcionka Wysoki kontrast

20-09-2021

Rekrutacja na zaj臋cia terapii pedagogicznej 鈥濧BC鈥

Z nowym rokiem szkolnym zapraszamy na kolejn膮 edycj臋 zaj臋膰 terapii pedagogicznej (praca korekcyjno-kompensacyjna, usprawniaj膮co-stymuluj膮ca) skierowane do dzieci z trudno艣ciami edukacyjnymi oraz trudno艣ciami rozwojowymi, uczni贸w klas I -III szko艂y podstawowej.
W ramach zaj臋膰 prowadzone b臋d膮 膰wiczenia z zakresu profilaktyki i terapii zaburze艅 dyslektycznych oraz zaburze艅 rozwojowych, doskonalenie umiej臋tno艣ci czytania i pisania, gry i zabawy stymuluj膮ce rozw贸j, elementy terapii r臋ki.



 Cele zaj臋膰:

  • korekcja i kompensacja deficytów percepcyjno-motorycznych
  • wyrównywanie i korygowanie braków w opanowaniu podstawowych umiej臋tno艣ci szkolnych (czytanie, pisanie)
  • usprawnienie zdolno艣ci koncentracji
  • rozwijanie samodzielno艣ci dziecka i umiej臋tno艣ci radzenia sobie z trudno艣ciami,
  • budowanie wiary we w艂asne si艂y
  • podniesienie efektywno艣ci uczenia si臋.

Grupy: 2-4 osobowe

Czas trwania: 45 minut

Termin: 艣roda w godzinach od 15.00 do 18.00 (15.00-kl. I, 16.00-kl. II, 17.00- kl. III). Pierwsze zaj臋cia planowane s膮 na 29.09.2021

Miejsce realizacji: Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Wieliczce, sala nr15

Prowadz膮cy: Anna Pawlaczyk – pedagog

Zg艂oszenia prosz臋 kierowa膰 mailowo na adres: apawlaczyk@poradnia-wieliczka.pl, podaj膮c imi臋 i nazwisko dziecka, klas臋 do której ucz臋szcza, telefon kontaktowy do rodzica dziecka.

Serdecznie zapraszam
Anna Pawlaczyk

Zobacz tak偶e:

2024-04-29 - S艂uchowisko EMPATIA
2024-04-29 - Dziecko w spektrum autyzmu w przedszkolu i szkole
2024-04-23 - Konkurs recytatorski 鈥濿iosenne rymowanie鈥
2024-04-17 - ODPORNO艢膯 PSYCHICZNA DZIECKA 鈥 JAK J膭 ROZWIJA膯? szkolenie dla rodzic贸w
2024-04-08 - 鈥濫tapy rozwoju mowy dziecka oraz najcz臋stsze wady wymowy wyst臋puj膮ce u dzieci w wieku przedszkolnym鈥
2024-03-29 - 呕yczenia Wielkanocne
 
Powr贸t

                                    
INFORMACJA DOTYCZACA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH   |   POLITYKA PRYWATNOSCI