Normalna czcionka Powi阫szona czcionka Du縜 czcionka Wysoki kontrast

25-09-2018

Zapraszamy na zaj臋cia 鈥濺uchowe rozwijanki鈥 oparte na Metodzie Ruchu Rozwijaj膮cego Veroniki Sherborne.

Zaj臋cia te dedykowane s膮 dzieciom w wieku przedszkolnym 5 i 6 latkom, kt贸re s膮 nie艣mia艂e, wycofane, maj膮 problemy w kontaktach z r贸wie艣nikami, by膰 mo偶e maj膮 r贸wnie偶 wsp贸艂wyst臋puj膮ce obni偶one napi臋cie mi臋艣niowe (mog膮 np. siedzie膰 niedbale, zwykle w pozycji 鈥濿鈥, cz臋sto pracowa膰 manualnie z otwartymi ustami, nie przepada膰 w przedszkolu za zabawami ruchowymi, zaj臋ciami plastycznymi, precyzyjnymi). Na zaj臋cia zapraszamy dzieci razem z rodzicem lub opiekunem.



 Celem zaj臋膰 "Ruchowe rozwijanki" jest :
- rozwijanie 艣wiadomo艣ci w艂asnego cia艂a oraz przestrzeni,
- usprawnianie ruchowe,
- dzielenie przestrzeni z innymi osobami oraz nawi膮zywanie z nimi kontaktu za pomoc膮 dotyku i ruchu,
- stymulacja rozwoju emocjonalnego, spo艂ecznego, poznawczego.

Czas trwania zaj臋膰:

Zaj臋cia rozpoczn膮 si臋 4 pa藕dziernika 2018r. (lub po skompletowaniu grupy).

Spotkania b臋d膮 odbywa艂y si臋 raz w tygodniu – w czwartki o godzinie 14:00 i trwa膰 b臋d膮 45 minut.


Osoby prowadz膮ce:

Beata D艂ugoszewska - psycholog, Ma艂gorzata Bieszko - fizjoterapeuta


Sposób zg艂oszenia:

Bezpo艣rednio u osób prowadz膮cych:

bdlugoszewska@poradnia-wieliczka.pl
mbieszko@poradnia-wieliczka.pl

Miejsce spotkania:
Powiatowa Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna, ul. Niepo艂omska 26c, 32-020 Wieliczka, sala 12

Zapraszamy!






Zobacz tak偶e:

2024-04-23 - Konkurs recytatorski 鈥濿iosenne rymowanie鈥
2024-04-17 - ODPORNO艢膯 PSYCHICZNA DZIECKA 鈥 JAK J膭 ROZWIJA膯? szkolenie dla rodzic贸w
2024-04-08 - 鈥濫tapy rozwoju mowy dziecka oraz najcz臋stsze wady wymowy wyst臋puj膮ce u dzieci w wieku przedszkolnym鈥
2024-03-29 - 呕yczenia Wielkanocne
2024-03-18 - Zmiana godzin pracy Poradni w dniu 29 marca 2024 r.
2024-03-16 - ODPORNO艢膯 PSYCHICZNA DZIECKA 鈥 JAK J膭 ROZWIJA膯? szkolenie dla rodzic贸w
 
Powr贸t

                                    
INFORMACJA DOTYCZACA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH   |   POLITYKA PRYWATNOSCI