Zakup wraz z dostawą i montażem regałów archiwalnych przesuwnych dla Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Wieliczce Numer ogłoszenia: 108986 - 2014
Podlegający Ustawie, zakończony, nierozstrzygnięty
PPPP 271.1.2014 |
Wieliczka, 22 kwietnia 2014r. |
Ogłoszenie o wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na:
Zakup wraz z dostawą i montażem regałów archiwalnych przesuwnych dla Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Wieliczce
I. INFORMACJA O OFERTACH ZŁOŻONYCH W NINIEJSZYM POSTĘPOWANIU :
Oferta nr 1 WAKO – Forster Sp. z o.o,, ul. Legionów 57, 43-300 Bielsko-Biała
Oferta nr 2 Silesia Meble Sp. z o.o., Ul. Ornontowicka 4, 44-230 Czerwionka Leszczyny
Oferta nr 3 BudMax Sp. z o.o., Ul. A. Gabrysiak 4, 80-175 Gdańsk
II. PUNKTACJA W KAŻDYM Z KRYTERIÓW OFERT I ŁĄCZNA PUNKTACJA:
Numer oferty |
Liczba pkt. w kryterium Cena (100%) |
RAZEM |
1 |
64,25 pkt. |
Łącznie –64,25 pkt. |
3 |
100 pkt. |
Łącznie –100 pkt. |
III. INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
W wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania wybrano ofertę:
nr 3 BudMax Sp. z o.o., Ul. A. Gabrysiak 4, 80-175 Gdańsk
w cenie 12 644,40 zł brutto (słownie: dwanaście tysięcy sześćset czterdzieści cztery 40/100 złotych)
Uzasadnienie wyboru:
Wykonawca spełnia wszystkie warunki i wymagania formalno-prawne określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a jego oferta nie podlega odrzuceniu z przedmiotowego postępowania. Wykonawca przedłożył ofertę korzystną cenowo w postępowaniu, gdzie jedynym kryterium wyboru ofert była cena.
Znak sprawy: PPPP.271.1.2014 Wieliczka, dnia 1 kwietnia 2014 r.
Wieliczka: Zakup wraz z dostawą i montażem regałów archiwalnych przesuwnych dla Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Wieliczce
Numer ogłoszenia: 108986 - 2014; data zamieszczenia: 01.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Wieliczce , ul. Słowackiego 49, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 2949250, 664412817.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poradnia-wieliczka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna powiatu wielickiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą i montażem regałów archiwalnych przesuwnych dla Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Wieliczce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i montażem regałów archiwalnych, przesuwnych - instalacja szyn nawierzchniowa, z dodatkową podłogą, w budynku Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Wieliczce, zlokalizowanym przy ul. Niepołomskiej 26c, 32-020 Wieliczka. 2/. Dostarczone regały muszą posiadać wszystkie wymagane prawem polskim certyfikaty, które zostaną przedłożone Zamawiającemu w chwili odbioru przedmiotu umowy. 3/.Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia zawiera- załącznik F do niniejszej SIWZ. 4/.Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a/. Koszt dostawy wraz z wniesieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego i montaż regałów pokrywa we własnym zakresie Wykonawca, b/. Wykonawca we własnym zakresie usunie i zutylizuje ewentualne opakowania transportowe, c/. Udzielenie gwarancji na regały 36 miesięcy, montaż 36 miesięcy d/. Czas reakcji serwisu do 3 dni, usuwanie usterek maksymalnie 10 dni od daty dokonania zgłoszenia telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wypisać w Formularzu Oferty nazwę, model, symbol oferowanego produktu.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poradnia-wieliczka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, ul. Słowackiego 49, 32-020 Wieliczka.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Wieliczce ul. Słowackiego 49, IIp. pok. nr 2 , sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Publikacja dnia: 01.04.2014 18:56
Podlega Ustawie