RSS
A A A

 

Zakup wraz z dostawą i montażem regałów archiwalnych przesuwnych dla Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Wieliczce Numer ogłoszenia: 108986 - 2014

Podlegający Ustawie, zakończony, nierozstrzygnięty

PPPP 271.1.2014

Wieliczka, 22 kwietnia 2014r.

Ogłoszenie o wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na:

Zakup wraz z dostawą i montażem regałów archiwalnych przesuwnych dla Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Wieliczce

I. INFORMACJA O OFERTACH ZŁOŻONYCH W NINIEJSZYM POSTĘPOWANIU :

Oferta nr 1 WAKO – Forster Sp. z o.o,, ul. Legionów 57, 43-300 Bielsko-Biała

Oferta nr 2 Silesia Meble Sp. z o.o., Ul. Ornontowicka 4, 44-230 Czerwionka Leszczyny

Oferta nr 3 BudMax Sp. z o.o., Ul. A. Gabrysiak 4, 80-175 Gdańsk

II. PUNKTACJA W KAŻDYM Z KRYTERIÓW OFERT I ŁĄCZNA PUNKTACJA:

Numer oferty

Liczba pkt. w kryterium

Cena (100%)

RAZEM

1

64,25 pkt.

Łącznie –64,25 pkt.

3

100 pkt.

Łącznie –100 pkt.

III. INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:

W wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania wybrano ofertę:

nr 3 BudMax Sp. z o.o., Ul. A. Gabrysiak 4, 80-175 Gdańsk

w cenie 12 644,40 zł brutto (słownie: dwanaście tysięcy sześćset czterdzieści cztery 40/100 złotych)

Uzasadnienie wyboru:

Wykonawca spełnia wszystkie warunki i wymagania formalno-prawne określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a jego oferta nie podlega odrzuceniu z przedmiotowego postępowania. Wykonawca przedłożył ofertę korzystną cenowo w postępowaniu, gdzie jedynym kryterium wyboru ofert była cena.



Znak sprawy: PPPP.271.1.2014 Wieliczka, dnia 1 kwietnia 2014 r.

Wieliczka: Zakup wraz z dostawą i montażem regałów archiwalnych przesuwnych dla Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Wieliczce
Numer ogłoszenia: 108986 - 2014; data zamieszczenia: 01.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Wieliczce , ul. Słowackiego 49, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 2949250, 664412817.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poradnia-wieliczka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna powiatu wielickiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą i montażem regałów archiwalnych przesuwnych dla Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Wieliczce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i montażem regałów archiwalnych, przesuwnych - instalacja szyn nawierzchniowa, z dodatkową podłogą, w budynku Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Wieliczce, zlokalizowanym przy ul. Niepołomskiej 26c, 32-020 Wieliczka. 2/. Dostarczone regały muszą posiadać wszystkie wymagane prawem polskim certyfikaty, które zostaną przedłożone Zamawiającemu w chwili odbioru przedmiotu umowy. 3/.Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia zawiera- załącznik F do niniejszej SIWZ. 4/.Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a/. Koszt dostawy wraz z wniesieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego i montaż regałów pokrywa we własnym zakresie Wykonawca, b/. Wykonawca we własnym zakresie usunie i zutylizuje ewentualne opakowania transportowe, c/. Udzielenie gwarancji na regały 36 miesięcy, montaż 36 miesięcy d/. Czas reakcji serwisu do 3 dni, usuwanie usterek maksymalnie 10 dni od daty dokonania zgłoszenia telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wypisać w Formularzu Oferty nazwę, model, symbol oferowanego produktu.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poradnia-wieliczka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, ul. Słowackiego 49, 32-020 Wieliczka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Wieliczce ul. Słowackiego 49, IIp. pok. nr 2 , sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Załączniki

Opublikował: Hubert Makowski
Publikacja dnia: 01.04.2014 18:56
Dokument oglądany razy: 2503
Podlega Ustawie